دسترسی  كاركنان اسناد و كتابخانه ملي يزد به اينترانت ملي


یزدفردا :پس از پيگيري هاي مكرر مديريت اسناد و كتابخانه ملي استان يزد و مساعدت مديران سازمان، در آستانه ولادت با سعادت حضرت علي(ع) ارتباط شبكه اي بين مديريت يزد و سازمان مركزي برقرار گرديد.


در مراسم راه اندازي اينترانت ملي سازمان در استان آقايان بهرامي و طاهامي كارشناسان اداره كل فناوري اطلاعات نكات متنوعي را در مورد بهره برداري از شبكه و نحوه استفاده از آن بيان كردند و بعد از آن كاركنان مديريت يزد به طرح سوالات خود در اين خصوص پرداختند.


سپس محمد رضا ملك ثابت مدير اسناد و كتابخانه ملي يزد در سخنان كوتاهي به تبيين ضرورت و فوايد استفاده از فناوري هاي جديد پرداخت و اظهار اميدواري كرد كه همه كاركنان اين مديريت هر چه سريعتر بر توانمندي هاي شبكه و ارتباط مجازي استان با تهران احاطه يافته و در مسير استفاده حداكثري از قابليت هاي آن حركت كنند.

وي از همكاري موثر آقايان دباغي، مشاور محترم رئيس سازمان و مدير كل امور حقوقي و هماهنگي استانها و شهرابي، مدير كل محترم فناوري اطلاعات سازمان و همكاران ايشان تقدير كرد و گفت:

برقراري اين ارتباط، پس از بستر سازي از طريق فيبر نوري و خريد تجهيزات مورد نياز به انجام رسيده است و مجموعا هزينه اي بالغ بر 20 ميليون تومان در بر داشته است".

گفتني است از اين به بعد كاركنان مديريت اسناد يزد علاوه بر برخورداري از اينترنت پر سرعت مي توانند از بانكهاي اطلاعاتي كتابخانه ملي و گنجينه اسناد در هر زمان بهره برداري نموده و با استفاده از اتوماسيون آنلاين اداري، به درخواست هاي مراجعين خود به صورت لحظه اي پاسخ دهند.





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا